Biodata Daiyan Trisha Pelakon Drama My Coffee Prince

4 Disember 2017

Daiyan Trisha

Biodata Daiyan Trisha


Pelakon Baru yang mula berjinak dalam dunia lakonan ini bernama daiyan trisha. sebenarnya dia merupakan seorang penyanyi... kalau korang nak tahu, dia ni selalu buat cover lagu-lagu dekat youtube dia. boleh dikatakan dia ni terkenal dekat youtube lah.

Nama Penuh : Daiyan Trisha Binti Mohd Nasaruddin
Nama Artis : Daiyan Trisha
Tarikh Lahir : 1993
Umur : 24 tahun (2017)
Asal Selangor .
Instagram daiyan Trisha : https://www.instagram.com/daiyantrisha/

Daiyan Trisha


Watak Ira dalam My Coffee prince iaitu adik kepada dani lakonan janna nick merubah persepsi mengenai daiyan trisha. yelah kan, dari penyanyi, sekarang dah boleh berlakon. hebat-hebat.

Bakat lakonan beliau dicungkil oleh pengarah terkenal iaitu Micheal Ang untuk drama ni. jadi kita harap penyanyi lagu kau tahu ini akan terus mengembangkan karier dia dalam dunia lakonan selepas ini.

aku boleh katakan lakonan dia not bad untuk pelakon baru macam daiyan trisha ni. sebenarnya tak nampak macam pelakon baru pun. dah nampak kematangan dia dalam lakonan. korang pula rasa macam mana ? jom komen pendapat korang dekat bawah ni ya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .