Senarai Pelakon Drama Misi Laksa Dan Laksam

Drama Misi Laksa dan Laksam ini adalah drama yang mengisahkan tentang perjalanan seorang isteri yang sakit. korang nak tahu dia sakit apa ? korang baca di bawah ya .

Pelakon - Pelakon Drama Misi Laksa Dan Laksam


.. antara pelakon yang terlibat dalam drama ni adalah Aqasha sebagai Hakimi. Rita Rudaini sebagai Fiza dan Raysha Rizrose sebagai Mek su, Wan Umar Harith sebagai Iskandar dan Farzana Latiff sebagai Fea.

pelakon Drama Misi Laksa Dan Laksam


nama Pelakon misi laksa dan laksam yang lain seperti Sheila Mambo, Lydiawati, Kuna, Ridwan Mustafa, Nada Syuhada, Haff Rizuan, Joe Merong, Tengku Fiella, Tatty Hassan

Maklumat mengenai drama misi laksa dan laksam .


   ➦  Bilangan Episod : 20 episod
   ➥  Tarikh Mula Tayangan : 4 November 2017
   ➦  Waktu Tayangan : Jumaat-Ahad, 6.58 petang
   ➥  Saluran Tayangan : TV 3


Sinopsis Drama Misi Laksa dan Laksam.


Drama ni mengisahkan tentang seorang isteri yang menghidap penyakit kancer payudara. disebabkan dia risaukan keluarganya, suaminya dan anak-anaknya akan terabai selepas kematiannya.

jadi dia pun sibuk mencari isteri kedua untuk suaminya. pelbagai calon yang muncul, mesti ada kekurangannya. dan yang terakhir dia jumpa dengan mek su.

siapa mek su ni ? apa kekuatan dia sampai mereka tertarik dengan dia? itu korang kena tengok dekat tv 3 lah yer. hehehe

untuk pengetahuan korang, Drama Misi Laksa Dan Laksam ini merupakan karya Azmi Hatta yang merupakan pengarah terkenal tanah air. jadi mesti karya ni best kan.

setakat ni dah dua minggu tayangan drama ni. jadi korang yang dah tengok tu rasa best tak ? jom komen di bawah.

Previous Post Next Post