Type something and hit enter

author photo
By On
Raysha rizrose yang merupakan Pelakon baru. Dia berlakon untuk drama pinggan tak retak nasi tak dingin ini menjadi sebutan ramai. Sekarang ni, banyak dah drama yang dia menjadi pelakon utama.korang tahu !! dia juga salah seorang adik beradik senrose tau. hehe Raysha Rizrose memegang watak sebagai yuhanis dalam drama tersebut.Terbaru dia membawa watak meksu dalam drama misi laksa dan laksam.

Bagi yang belum mengenali siapakah raysha ini.
jom baca maklumat biodata raysha rizrose di bawah .


Biodata Raysha Rizrose
Biodata Raysha Rizrose

BIODATA RAYSHA RIZROSE


Nama Penuh : Farza Naquraisha binti Mohd Fariz
Nama Artis : Raysha Rizrose
Asal : Selangor
Umur : 21 tahun
Tarikh Lahir : 1996
Instagramhttps://www.instagram.com/raysharizrose/

Biodata Raysha Rizrose
Biodata Raysha Rizrose
BIODATA PELAKON RAYSHA RIZROSE


Mesti ramai yang belum kenal dengan raysha ni kan. sebabnya jarang dia pegang watak utama.... aku pun tak kenal sangat dengan dia. lakonan dia pun not bad.

Entri sebelum - Biodata reen rahim

Click to comment