Raysha rizrose yang merupakan Pelakon baru. Dia berlakon untuk drama pinggan tak retak nasi tak dingin ini menjadi sebutan ramai.Dia membawa watak Mek Su. Sekarang ni, banyak dah drama yang dia menjadi pelakon utama.

BIODATA RAYSHA RIZROSE


1. Nama penuhnya adalah Farza Naquraisha binti Mohd Fariz dan lebih mesra dipanggil dengan nama Raysha Rizrose

2. Berasal dari Selangor dan dilahirkan pada tahun 1996. Sudah memasuki umur 23 tahun dah rupanya.

3. Instagram - IG Raysha Rizrose


Biodata Raysha Rizrose
Biodata Raysha Rizrose

Dia juga salah seorang adik beradik senrose tau. hehe Raysha  membawa watak meksu dalam drama misi laksa dan laksam. Drama terkini raysha untuk tahun 2019 adalah drama dia menantu pilihan.

Dia masih mendapat kepercayaan pengarah di Malaysia untuk membawa watak utama dalam karya ini.Tahniah Raysha.

Disebabkan drama dia menantu pilihan ini akan ditayangkan mulai 29 Januari 2019, aku nak ingatkan korang supaya jangan lepaskan peluang melihat dan menonton lakonan raysha ni tau.

Rugi kalau tak tengok.

BIODATA PELAKON RAYSHA RIZROSE

Post a Comment

Previous Post Next Post