Senarai Lagu di Anugerah Juara Lagu 32 ( AJL 32 )

13 November 2017

Senarai Lagu di Anugerah Juara Lagu 32 @ 2017

Senarai Lagu di Anugerah Juara Lagu 2017. 12 lagu bakal berentap di pentas akhir AJL 32 nanti. semuanya lagu- lagu hebat belaka ni. tak tau aku nak sokong yang mana. heheh yang pasti AJL 32 meriah kan. tak sabar nak tengok. di hoskan oleh sheey al-hadad dan hefni dan di meriahkan lagi dengan penyokong dan fans setiap artis yang bertanding, pasti satu persembahan yang hebat pasti berlangsung nanti.

3 minggu nak habiskan 30 lagu untuk separuh akhir dan kini di umumkan senarai lagu ajl 32 adalah !

Senarai Lagu di Anugerah Juara Lagu 2017


1. Sejati - Faizal Tahir
2. Tergantung Sepi - Haqiem Rusli
3. Jampi - Hael
4. Separuh Mati Ku Mencintai - Dayang Nurfaizah
5. Amboi - Ultimet
6. Lebih Sempurna - Syamel
7. Aku yang sebenarnya- Hazama
8. akhirnya,cinta- Salma
9. Menahan Rindu - Wany Hasrita
10.  Aku Cinta - Syamel dan Ernie
11. Bayang - Khai Bahar
12. Warkah Untukmu- Ara

bagi yang dah lupa siapa juara AJL tahun lepas. boleh baca di sini - senarai juara AJL 31

Tahniah buat semua yang layak ke Anugerah Juara Lagu ke 32 @ 2017 . Kita tengok pula siapa yang akan jadi juara nanti.

Antara lagu favourite orang malaysia yang tak layak ke final ajl 32 adalah lagu aiman tino, lagu siti nordiana, lagu akim and the majestrit dan banyak lagi lagu best-best.

mungkin ini yang terbaik telah dipilih dan apa-apa pun di ucapkan tahniah kepada semua. korang suka lagu yang mana ?

1 ulasan:

Kataubaid© .