Live Streaming Malaysia Vs Korea Utara 10 November 2017

Live Streaming Malaysia Vs Korea Utara 10 November 2017. Malam ini ada perlawanan tumpuan yang aku nak kongsikan dengan korang. ya Malaysia vs korea utara. banyak kali dah perlawanan ini ditunda sebab faktor keselamatan. korang tau ja kan pasal kes pembunuhan Kim Jong Nam dulu tu. hubungan diplomatik kita dengan diorang pun terjejas juga. takpa itu kisah pasal politik. untuk sukan ni, aku kongsikan Live Streaming Malaysia Vs Korea Utara 10 November 2017 untuk korang ya.

Live Streaming Malaysia Vs Korea Utara 10 November 2017


Live Streaming Malaysia Vs Korea Utara 10 November 2017


Live Malam Ini TAK ADA, aku dah cuba cari tapi tak jumpa link. MAAF SANGAT-SANGAT.

untuk perlawanan kedua nanti, FAM cakap ada live fb. nanti aku update semula ya.

game malam ni, Korea Utara jadi Tuan Rumah .

Waktu perlawanan : 9 malam waktu malaysia
tarikh 10 november 2017

Yang ada yang ni jer.



like page aku tanda support - SINI

disebab situasi politik yang tak menentu, Thailand telah menawarkan rumah mereka untuk aksi malam ini dan perlawanan kedua.

Bagi aku kalau kita berjaya menang malam ini, untuk perlawanan kedua 13 november nanti pasti tidak akan ada masalah. cumanya sekarang ni mental dan fizikal pemain kena kuat. misi 6 mata untuk di bawa pulang.

salah langkah merana kita.

jangan lupa tonton perlawanan malam ini menerusi Live Streaming Malaysia Vs Korea Utara 10 November 2017 . kongsikan dengan rakan-rakan lain. kita doakan keputusan positif berjaya di capai. semoga berjaya .

MAAF KERANA TIADA LINK LIVE MALAM INI.

cari pun tak ada. ermm.
Previous Post Next Post