Biodata Fatin Afeefa Pelakon

12 November 2017

Fatin Afeefa ini merupakan pelakon dalam drama red velvet.
korang kenal tak dengan watak Sophie . haa dia lah pelakon tu.

hari ni aku kongsikan dengan korang biodata dia ya.
walaupun tak berapa kenal sangat dia, tapi dia antara pelakon yang mulakan kariernya sejak dari kanak-kanak. korang nak tahu dia berlakon filem apa masa kanak-kanak ?

baca dekat bawah ni ya.

Fatin Afeefa

Biodata Fatin Afeefa


Nama Penuh : Fatin Nur Afifah Shamsudin
Nama Artis : Fatin Afeefa
Asal :1994
Umur : 23
Status : ibu kepada 2 orang anak .
Instagram : Instagram fatin Afeefa

korang tengok gambar dia dekat instagram dia yer. hehe

Rupanya fatin ni merupakan pelakon tentang bulan. alah filem waktu kita kecik-kecik dulu. dah lain dah rupa dia eh. sekarang ni dia berlakon dalam drama red velvet . tu yang orang mula kenal dia balik kan.

dia berkahwin di usia yang muda. bayangkan baru umur 23 dah ada dua orang anak yang comel. korang tengok dekat instagram dia. geram tengok kecomelan anak dia. hahaha

sorang nama Adam Aisy Arrian dan sorang lagi nama Ivy Herra Sophia

ada tak peminat fatin ni ? jom kongsikan biodata fatin afeefa ni ya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .