Sandrinna Michelle Pelakon Kanak-Kanak dari Indonesia

13 Oktober 2017

Sandrinna Michelle merupakan pelakon kelahiran indonesia yang masih muda dan orang cakap dia pelakon kanak-kanak. sekali pandang, memang akan nampak kecomelan dia.korang nak tahu tak apa biodata dia ? hehehe nama artis ini mungkin tak terkenal di malaysia namun tak lama lagi drama lakonannya akan di siarkan di tv 3 tau.

Bagi yang tak tahu, sandrina ni pernah membintangi filem syurga yang tak dirindukan 2 bersama dengan Laudya Cynthia Bella.

Sandrina Michelle merupakan antara pelakon dalam drama Dia di TV 3 yang akan memulakan siarannya tak lama lagi. haa jadi kalau korang nak tengok pelakon kanak-kanak ini berlakon . maka kenalah tonton drama tu.

agak-agak, umur dia ni berapa eh ? nanti kita baca biodata sandrinna michelle di bawah ya.

aku pun tak sempat nak tengok filem dia berlakon tapi mungkin drama dia di malaysia ni bolehlah kalau nak tengok. tapi satu ja yang ramai orang cakap. apa dia? dia sangat comel. hehe



Sandrinna Michelle Pelakon Kanak-Kanak dari Indonesia
Sandrinna Michelle Pelakon Kanak-Kanak dari Indonesia

Sandrinna Michelle Pelakon Kanak-Kanak dari Indonesia 


Dengan bakat yang ada, SANDRINNA MICHELLE membuka ruang untuk dirinya melebarkan sayap ke negara kita. pasti ramai yang dah mula suka dengan dia kan. sebabnya bukan mudah untuk pelakon indonesia berlakon di malaysia.

Tambah-tambah pelakon yang masih muda macam dia kan. Sandrina michelle merupakan seorang kanak-kanak yang mempunyai darah Amerika Syarikat dan juga Jawa sebab itulah wajah dia cantik kan.

Menurut ibunya, dia tak sengaja menceburkan diri dalam dunia seni ni. secara kebetulan dia bermula dari iklan kemudian ke drama dan terbaru ke Filem pula. 

tapi itulah rezeki kan. siapa tahu dia datang dari mana kan. Jomlah baca biodata Sandrinna @ sandrina michelle di bawah macam yang korang tercari-cari tu . biodata pelakon kanak-kanak drama dia tv 3 ini sangat menarik. nak tahu kenapa?  korang kena tengok di bawah hehehe

Nama Penuh :Sandrinna Michelle Skornicki
Nama Artis : Sandrinna Michelle
Tarikh Lahir : 11 Januari 2007 (umur 10)
Asal : Indonesia
Pekerjaan : Aktris
Tahun aktif :2009 – sekarang

Gambar Sandrinna Michelle

Sandrinna Michelle Pelakon Kanak-Kanak dari Indonesia
Sandrinna  Pelakon Kanak-Kanak dari Indonesia


Sandrinna Michelle Pelakon Kanak-Kanak dari Indonesia
Pelakon Kanak-Kanak dari Indonesia


Masih muda dan baru sahaja berumur 10 tahun dah mula pandai ke dunia seni. tak sangka kan, kecil-kecil dah ada rezeki yang banyak. artis cilik dari indonesia ini memulakan kariernya sebagai pelakon sejak tahun 2009 lagi . Jadi tak mustahil dia makin matang setiap hari.

Bagi yang tak sabar nak tengok artis comel ini, korang boleh saksikan sandrina ni di tv 3 mulai 14 oktober 2017 dalam drama bertajuk Dia . selamat menonton


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .