Biodata Laudya Cynthia Bella

Aku mula kenal dengan Laudya Cynthia Bella ni bila aku terbaca mengenai gosip dia dengan bekas suami erra fazira. Dari situ lah baru aku kenal pelakon dari Indonesia ini. gitulah ceritanya. Laudya ni seorang pelakon dalam filem Syurga yang tidak di rindukan tu. haa yang fames gila tu kan. hehe

Sekali tengok nampak macam Neelofa sebab gaya dan cara pemakaian laudya cynthia bella ini lebih kurang dengan neelofa. hampir-hampir tersalah tadi hehehe

Biodata Laudya Cynthia Bella
Biodata Laudya Cynthia Bella


BIODATA LAUDYA CYNTHIA BELLA


Nama Penuh : Laudya Cynthia Bella. 
Asal : Indonesia 
Tarikh Lahir : 24 Februari 1988
Umur : 29 tahun (2017), 

Instagram : Laudya Cynthia Bella Instagram
Facebook : Laudya Cynthia Bella


Biodata Laudya Cynthia Bella
Biodata Laudya Cynthia Bella
**gambar sumber facebook laudya cynthia bella

No comments

Powered by Blogger.