PERNAH TENGOK ORANG BUAT BENDA NI KUALA LUMPUR

17 Oktober 2017

Benda apa yang aku maksudkan tu.

orang buat apa di kuala lumpur ?

Kejam sangat ke diorang ni sampai ada yang rakam video bagai.

betul ke matlamat dan tujuan asal benda ni macam dalam video yang aku tengok ni.

serius lah ?

korang nak tahu video apa ?

PERNAH TENGOK ORANG BUAT BENDA NI KUALA LUMPUR

satu video yang di rakam di sekitar kuala lumpur.

mengenai kita di malaysia.

" bangsa aku lebih baik dari kau lah "

" bangsa kau pemalas ! "

" bangsa tuuu.. "

macam-macam lagi orang cakap pasal rakyat malaysia.

kadang-kadang kita sendiri cakap macam tu kan.

pelik.

kalau korang tengok video tu, mesti korang akan terduduk sebab terkejut.

rujuk pautan ini .

aku tak mau cerita panjang, sebab korang sendiri kena tengok.

kalau tak memang rugi lah. 

kau dok  di malaysia tapi tak tau benda ni. rugi-rugi. 

dah pi tengok dan buat penilaian sendiri. jangan sedih pula lepas tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .