Live Streaming Pembentangan Bajet 2018 Pada 27 Oktober 2017

27 Oktober 2017

Ramai yang tak sabar menantikan pembentangan bajet 2018 oleh Perdana Menteri kesayangan ramai. jadi aku kongsikan pautan live streaming untuk korang menghayati intipati ucapan PM korang tu ya. hehe

Pembentangan bajet sentiasa menjadi tumpuan ramai sama ada akan ada imbuhan kepada rakyat terutamanya penjawat awam. rakyat jelata pula mesti fokus kepada Jumlah BR1M untuk tahun 2018 sama ada meningkat ataupun tidak. hehehe

Live Streaming Pembentangan Bajet 2018


korang kerja nak Brim ja kan.
hahaha

Meh like page aku dulu- SINI .

berikut merupakan Live Streaming Pembentangan Bajet 2018 Pada 27 Oktober 2017



credit live : Astro awani

Dah update, korang boleh layan dekat sini tau. cuma klik play jer.

korang sharelah entri ni untuk rakan-rakan yang lain ya.

ataupun like page aku - Sini .

pembentangan di jangka bermula 3.30 petang

nanti aku boleh update live dekat situ juga.

1 ulasan:

Kataubaid© .