Ini Kisah 6 Minggu bercuti di 6 Negara berbeza

Ini Kisah 6 Minggu bercuti di 6 Negara berbeza
Ini Kisah 6 Minggu bercuti di 6 Negara berbeza

Ini Kisah 6 Minggu bercuti di 6 Negara berbeza


korang pernah rasa nak pergi bercuti di 6 negara berbeza ? mesti pernahkan. ambil cuti dari kerja kemudian pergi merantau untuk bercuti di negara yang menjadi pilihan.


nak pergi ke mana ?


Indonesia ?

London ?

Jepun ? 

haaa. ini ada kisah 2 orang ni melancong ke 6 negara berbeza. dengar cerita diorang ni tak mau dah travel lepas tu.

Oh ya, perjalanan mereka bermula di destinasi pertama iaitu Hanoi, Vietnam sebelum meneruskan perjalanan ke Cebu, Filipina, Yangon, Myanmar, Phnom Penh, Kemboja, Lombok, Indonesia dan Luang Prabang, Laos

rujuk pautan ini .

memang teruja gila tengok diorang pergi bercuti. 

korang bacalah , aku suka tengok gambar dorang yang cantik tu. hehe

lepas ni kita nak pergi ke mana pula ni?

hahaha 

kumpul duit dulu lepas tu kita tengok mana yang best kan.

hehehe

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.