Biodata Bob AF2 Peserta AF Megastar 2017

18 Oktober 2017

Bob AF2 kembali ke pentas AF dengan menyertai AF Megastar 2017 dan berjaya melayakkan dirinya di pentas final. jom aku kongsikan biodata beliau di bawah. tapi sebelum tu, korang masih ingat senarai lagu nyanyian yusrizan yusuf ini ? ke dah lupa ? hehe


Biodata Bob AF2 Peserta AF Megastar 2017

Biodata Bob AF2 Peserta AF Megastar 2017


Nama Penuh : Yusrizan Yusof
Nama Artis : Bob
Umur : 36 tahun
Asal : Sarawak
instagram : https://www.instagram.com/bobyusof/

Aku teringat dulu waktu AF2 dulu, bob terkenal dengan tagline " Mesra " hehe masa tu memang comel jer tengok dia atas pentas kan. walaupun bob tak menang ketika itu, tapi kualiti yang ada pada bob sentiasa di ingati. Sampai orang tanya siapa bob af tu ? kenapa suara dia sedap sangat. begitulah sambutan yang di terima.

Selepas Akademi Fantasia 2, Bob membuat haluannya demi mencari rezeki. dia pernah menjadi pelakon di samping penyanyi. memang orang selalu cakap suara bob ni memang rare dan lain dari yang lain.

kita doakan agar bob berjaya di pentas final Af Megastar kali ini bersama dengan peserta-peserta lain.kalau korang nak tahu siapa ke final, korang baca di senarai finalist AFmegastar 2017 ini ya. harapnya biodata ini dapat mengubat rindu korang kepada bob.

2 ulasan:

  1. Salam singgah :)

    https://messarah.blogspot.my/2017/10/hectic.html

    BalasPadam

Kataubaid© .