VIRAL PERKARA PALING MELUAT BERLAKU SETIAP HARI

7 September 2017

Setiap hari , kita melakukan perkara yang hampir sama. betul tak ?

Bangun pagi,
pergi kerja
ambil anak
balik rumah
tidur

VIRAL PERKARA PALING MELUAT BERLAKU SETIAP HARI
VIRAL PERKARA PALING MELUAT BERLAKU SETIAP HARI 

dan esok pun benda yang sama berlaku. korang perasan tak ada benda yang korang lalui seharian yang bosan dan meluatlah orang cakap.

ish , kalau benda ni berlaku. mesti spoil mood korang.

aku pun sama. geraam.

korang nak tahu apa dia ?

Rujuk pautan ini.

Fuhh memang sakit hati kalau benda ni terjadi.

kalau boleh nak elakkan.

tapi kalau terjadi juga, alamatnya handphone dekat tangan pun boleh pecah.

korang pernah ke alami benda yang sama macam tu ?

mesti korang stress macam aku kan.

kalau nak tahu, tengok pautan yang aku kongsikan tu tau.

fuhh stresss..

:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .