VIRAL IKLAN MERDEKA DARI CELCOM , RUGI TAK TENGOK

Share:

Di Malaysia, kita ni unik.

unik kerana kita ada banyak perayaan yang di sambut meriah di seluruh negara.


Melayu, India dan China dan lain-lain semuanya menyambut perayaan masing-masing secara sekali dan jarang kita akan abaikan salah satu dari nya.

Begitu juga dengan Merdeka, kita sambut meriah kerana kita rakyat malaysia.
IKLAN MERDEKA DARI CELCOM
IKLAN MERDEKA DARI CELCOM

Yang paling best bila ada sambutan perayaan ini adalah Iklan !

IKLAN MERDEKA DARI CELCOM


Memang banyak iklan yang menyentuh perasaan yang membuatkan kita rasa sedih dan insaf.

tapi aku nak tanya korang !

dah tengok ke iklan Merdeka dari Celcom ?

Seriuslah korang tak tengok lagi.

dah masuk bulan september ni ,

kalau korang tak tengok lagi,

Rujuk Pautan ini.

apa yang jadi dekat perempuan tu. fuhh

kenapa dia menangis.

--

Korang mesti rasa something bila tengok video tu.

Iklan ni lain dari lain. ada elemen yang iklan lain tertinggal dan ada dalam vidoe ni.

Aku pun hampir nangis, hampir lah sebab aku laki. jarang nangis. ehh

kalau korang tak percaya , korang tengok sendiri.

rugi kita tak ambil pengajaran dari video tu.

ramai cakap best. dan yang penting ada kisah di sebaliknya.

korang tengok ya.

No comments