Senarai Pelakon Drama Tukar Tukar Menu

Senarai Pelakon Drama Tukar Tukar Menu
Senarai Pelakon Drama Tukar Tukar Menu


Assalamualaikum.. semalam kan ada drama baru yang ditayangkan di tv 3, drama tukar - tukar menu yang di bintangi pelakon-pelakon seperti Izreen Azminda , Chef Fikree , Norlia Ghani dan ramai lagi. Sebenarnya kan, drama ni dah pernah di tayangkan sebelum ni tapi masa tu tayangan dia waktu tengah hari. sekarang di siarkan sekali lagi drama tukar - tukar menu ini buat kali kedua.

Kalau dulu, mungkinlah sebab waktu tengah hari jadi orang tak ramai tengok kan. bila waktu siaran yang baru ni, mesti ramai yang tengok sebab antara waktu prime bagi rakyat malaysia menonton tv.aku suka dengan Senarai Pelakon Drama Tukar - Tukar Menu yang hebat-hebat belaka.


Senarai Pelakon Drama Tukar Tukar Menu


Barisan pelakon DRAMA TUKAR - TUKAR MENU mempunyai kehebatan mereka tersendiri. Macam Norlia Ghani kita dah kenal lama dah , seorang pelakon hebat yang menjiwai setiap watak yang dibintangi oleh beliau . Drama Arahan Rusd Ramli ini mesti mempunyai nilai yang tersendiri .


  • Bil Episod : 16 episod
  • Tarikh Mula Tayangan Pertama : 29 Mei 2017
  • Tarikh Mula Tayangan Kedua : 29 September 2017
  • Waktu Tayangan Pertama : Isnin-Khamis, 12.30 tengah hari
  • Waktu Tayangan Kedua : Jumaat Hingga Ahad, 7 malam-8 malam
  • Saluran Tayangan :  TV3
  • Senarai Pelakon : 


Izreen Azminda
Chef Fikree
Norlia Ghani
Muntazar Ghani
Baby Sofea
Syamim Razi
Zee Zainal
Fiza Halim
Annie Arifin
Ziema Din
Noreen

Gambar Pelakon Drama Tukar Tukar Menu

Senarai Pelakon Drama Tukar Tukar Menu
Senarai Pelakon Drama Tukar Tukar Menu


Korang yang tak tengok lagi drama ni, ingat yer waktu siaran drama ni adalah pada hari jumaat sehingga ahad pada jam 7 malam. jadi petang-petang tu dah boleh duduk depan tv tunggu pelakon drama tukar-tukar menu ni tau . hehehe



Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.