Live Streaming Malaysia Vs Hong Kong 5 September 2017

Live Streaming Malaysia Vs Hong Kong 5 September 2017. Hari ini seruan untuk memanggil semua penyokong harimau malaya kembali bergema, ya ! seruan ini bagi mengajak penyokong untuk membanjiri stadium Hang Jebat bagi perlawanan peringkat kumpulan kelayakan Piala Asia. Malaysia yang berada bersama dengan hong kong,Lebanon dan Korea Utara dalam satu kumpulan di lihat mempunyai jalan yang sukar.

Ya, Sukar kerana kita masih jauh ketinggalan dengan pasukan-pasukan yang lain. Namun, pujian harus di berikan kepada jurulatih Nelo Vingada yang berjaya membuat sesuatu dalam pasukan kebangsaan walaupun masih belum menemui sentuhan kemenangannya. setakat ini perlawanan persahabatan dan juga peringkat kumpulan di bawah Nelo vingada dan kesemuanya kita seri dan kalah.

Live Streaming Malaysia Vs Hong Kong 5 September 2017
Live Streaming Malaysia Vs Hong Kong 5 September 2017


Live Streaming Malaysia Vs Hong Kong 5 September 2017


Kita doakan malam ini Harimau Malaya mampu mengaum membaham Hong Kong pula. Diharap pemain kita juga memberikan persembahan yang terbaik untuk mencari misi 3 mata dalam pusingan kumpulan ini.

Bagi yang nak tengok Live streaming, korang layang dekat pautan di bawah :

Pautan 1

**link sudah di update.

Cara tengok live :

1. Klik pautan di atas
2. Tunggu 5 saat.
3. skip ads
4. selesai.
5. dah boleh tengok dah.

Apa-apa pun kita doakan agar kita menang malam ni. kalau tak sempat nak pi stadium tengok live streamming pun dah okay kan. jangan dok bising tapi tak sokong kan dah rugi. buat malu jer kata penyokong harimau malaysia. hehe

good luck !

Sekian.

Entri sebelum - Penginapan TH Hotel Menakjubkan

Previous Post Next Post