Biodata Farisha Irish Penyanyi Lagu Tak Malu

7 September 2017

Biodata Farisha Irish Penyanyi Lagu Tak Malu. Farisha Irish ini adalah Penyanyi muda yang merupakan penyanyi baru dalam dunia seni. aku pun tak kenal dengan dia. hehe di sebabkan dia menyanyi untuk lagu tema drama duda pujaan dara, jadi aku pun carilah maklumat mengenai siapa farisha irish ni. rupanya dia pernah menjadi naib juara idola kecil dulu.

Farisha masih muda lagi, boleh di katakan sebaya aiman tino rasanya. Aku rasa, tak lama lagi mesti dia terkenal macam artis dan penyanyi yang lain kan.


Biodata Farisha Irish Penyanyi Lagu Tak Malu
Biodata Farisha Irish Penyanyi Lagu Tak Malu



Biodata Farisha Irish Penyanyi Lagu Tak Malu


Nama Penuh: Farisha Binti Asmadi
Nama Panggilan: Farisha Irish
Asal: Sepang, Selangor
Umur: 18 (2017)

Instagram: https://www.instagram.com/farisha_irish/
Twitter: https://twitter.com/Farisha_Irish


Biodata Farisha Irish Penyanyi Lagu Tak Malu
Biodata Farisha Irish Penyanyi Lagu Tak Malu


Oh ya, Tak Malu itu adalah tajuk lagu yang Farisha nyanyikan. Jangan korang anggap aku cakap dia tak malu pulak tau. hehe kesian dekat aku . nanti kena kecam . hahaha

Bila baca biodata farisha irish ni , barulah kita kenal siapa dia kan. kalau korang nak dengar lagu ' tak malu 'dia, korang boleh tengok dekat youtube.


1 ulasan:

  1. mmng cntik farisha irish nih..bkas pserta idola kecil dulu

    BalasPadam

Kataubaid© .