VIRAL PERKARA PALING TAKUT BILA ADA ANAK

Share:
korang belum ada anak ?

pernah tak rasa takut nak ada anak ?
mesti pernah kan.
takut bukan bermakna benci.

\
Image result for anak


VIRAL PERKARA PALING TAKUT BILA ADA ANAK


sebagai orang yang berkeluarga, mesti kita fikir yang macam mana nak handle anak-anak bila mereka dah ada nanti.

kewangan macam mana  kan.

nak sara hidup depa, duit gaji tak banyak.

semua benda ni buatkan kita takut nak ada anak.

korang tahu ada perkara yang lebih mengejutkan anda yang takut nak ada anak.

serius seram bukan sebab hantu , sebab lain.

Rujuk Pautan ini.

kalau korang nak ada anak, mesti korang lalui benda yang sama.

serius lah, aku paling takut yang number 1 tu. serius itu masalah terbesar.

korang baca lah sendiri.

aku yakin perangai ayah-ayah dan mak-mak akan keluar bila korang baca pautan tu.

bukan tak mau, sapa tak mau anak betul tak .

itulah, kita kena atasi benda-benda ni dulu baru konfiden nk teruskan kehidupan kita.

korang setuju ?

Tiada ulasan