VIRAL INI PUNCA ORANG SUKA BAWA MOTOR DARIPADA KERETA

Share:
Baru-baru ni terfikir sebab apa orang suka bawa motor berbanding kereta.

Mungkin sebab kos perjalanan lebih murah dan menjimatkan berbanding kereta.

VIRAL INI PUNCA ORANG SUKA BAWA MOTOR DARIPADA KERETA

nak pergi kerja pun senang.

tapi bahaya kot bawa motor.

sekali kena sondol, fuhh bahaya.

VIRAL INI PUNCA ORANG SUKA BAWA MOTOR DARIPADA KERETA


rupanya ada sebab kenapa depa suka bawa motor.

korang rujuk pautan ini .

baru lah aku tau sebab apa orang suka bawa motor, tapi serius aku tak berani lagi. bahaya kot. betul apa yang pautan ni cakap. tapi.. entahlah

korang dah baca ke pautan tu ?

kalau korang bawa motor, korang kena baca pautan tu tau.

sebabnya ada tips untuk korang.

bila tanya orang ramai, depa selalu cakap yang bawa motor ni bahaya. senang nak eksiden.

lagi satu, bila trafik light merah pun ada yang masih jalan buat tak tau ja.

bayangkan kalau korang kena langgar macam mana.

fuhh

korang baca pautan tu, penting untuk korang.

kalau tak baca, tak tau lah apa isi dia kan.

kan dah rugi tu.

tak kan nak tunggu kena langgar baru nak baca ? betul tak ?

sekian.

No comments