Senarai pelakon drama tauke jamu

8 Ogos 2017

Senarai pelakon drama tauke jamu. Drama baru yang menggantikan drama Isteri-isteri ayah ini mula di tayangkan pada 7 ogos 2017. Dibarisi oleh ramai pelakon baru dan lama menjadikan drama ini sebagai drama yang kena tonton pada waktu petang bersama dengan keluarga masing-masing.

Drama ini juga di barisi oleh pelakon seperti Reen Rahim dan Saharul Ridzwan tau. mesti best tengok gandingan mereka berdua ni. Agak-agak korang lah kan apa sinopsis drama tauke jamu ni ? aku sempat tengok episod satu jer. hehe jadi tak tau lah sangat jalan cerita dia macam mana kan.


Senarai pelakon drama tauke jamu
Senarai pelakon drama tauke jamu

Senarai pelakon drama tauke jamu


Tarikh Mula Tayangan : 7 Ogos 2017
Waktu Tayangan : 5.30 petang
Saluran Tayangan : TV3
Senarai Pelakon :

Saharul Ridzwan
Reen Rahim
Faye Kusairi
Dian P Ramlee
Sabhi Saddi


Drama ni mengisahkan perjalanan hidup seorang tauke jamu yang di terajui oleh Saharul Ridzwan. Kalau nak tahu jalan cerita drama tauke jamu ni secara penuh, korang kenalah tengok drama ni dekat tv 3.

Setakat episod pertama semalam, boleh lah nak ubat rindu dekat saharul ridzwan tu. haha memang lawak pula dia jadi tauke jamu. nampak lembut-lembut sikit. hehehe

Entri sebelum - Viral ini rupanya ibu mengandung fikirkan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .