Tempat letak kereta di Lapangan Terbang Pulau Pinang

Tempat letak kereta di Lapangan Terbang Pulau Pinang. Hari ni nak update simple ja mengenai tempat parking di lapangan terbang pulau pinang. mungkin ada yang tak tahu lagi mengenai benda ni. Mungkin korang nak mai penang dan nak tinggalkan kereta korang di sini, korang boleh lah guna panduan ni tau.


Tempat letak kereta di Lapangan Terbang Pulau Pinang
Tempat letak kereta di Lapangan Terbang Pulau Pinang



Biasanya tempat letak kereta ni orang selalu guna untuk letak kereta dan depa pi travel. mungkin sesuai untuk orang penang lah kan, kalau nak travel jauh dan guna kan kapal terbang, korang boleh tinggalkan kereta di ruangan tempat letak kereta airport.

Tempat letak kereta di Lapangan Terbang Pulau Pinang



Macam baru ni, aku pi terengganu, aku tinggal kereta tu dekat tempat letak kereta airport selama 4 hari , harga parking rm 88 . haa, lupa nak bagi tau, parking ni berbayar. ada rate harga dia, cumanya aku tak sure rate dia sejam berapa.

Yang kedua, kalau korang berani boleh jer letak tepi jalan, tapi aku tak jamin, mungkin kereta korang kena clamp ke apa ka. hehe better letak dalam ruangan parking yang di sediakan. selamat pun selamat kan.

Ruangan parking pun makin luas berbanding sebelum ini dan yang penting system dia pun makin senang dan mudah untuk di ikuti, sebagai contoh, korang ambil kad atau tiket dari mesin masa masuk ke tempat parking macam korang buat dekat shopping complex. kemudian korang cari parking dan park kereta korang tu.

Masa nak keluar tu, pi bayar dulu dekat mesin auto pay yang disediakan di ruangan pintu masuk airport tempat arrival dibahagian bawah. lepas bayar dengan harga yang di minta, pastikan korang keluarkan tiket balik. sebabnya nanti nak masukkan tiket di mesin sebelum keluar dari parking. basicnya seperti di shopping mall, mudah jer kan.

Selamat bercuti !

Entri sebelum : cara check in flight airasia di kiosk


Previous Post Next Post