VIRAL Makan KFC ketika tak ada duit

Setiap kali awal bulan , mesti ramai yang pening nak makan apa kerana faktor kewangan. betul tak !

korang tahu,, sekarang ni KFC ada buat promosi !

Promosi Bucket KFC yang memang berbaloi- baloi tau !

VIRAL Makan KFC ketika tak ada duit
VIRAL Makan KFC ketika tak ada duit


serius,

korang kena cuba.

kalau tak cuba mesti rugi.

tak caya, rujuk pautan ini.

Memang gila habis lah kalau korang tengok pautan yang aku kongsikan tu. tiba-tiba lapaq pula rasa.

memang tak sangka , KFC sanggup buat macam ni kan.

Teringin makan ayam, jangan risau KFC bucket kan ada

Nak makan cheese wedges, jangan risau KFC bucket kan ada !

pendek kata, korang tak lapar dah lepas ni.

korang baca pautan yang aku bagi dekat atas utk tengok menu lain.

fuhh

kekenyanganlah jawabnya.

hehehehe

No comments

Powered by Blogger.