Senarai Pelakon Drama Jangan Ikut Aku

6 Julai 2017

Senarai Pelakon Drama Jangan Ikut Aku. Drama ini menggantikan drama Andainya Takdir yang selesai tayangan dia dalam bulan puasa baru ini. Drama baru ini bertajuk Drama Jangan Ikut Aku. haaa, ikut siapa kah itu ? Drama seram komedi ini mula di tayangkan pada awal minggu ini.

Dibarisi pelakon lama dan baru, drama ini dikatakan mampu menarik minat penonton untuk ubah selera dari drama kekeluargaan kepada drama seram komedi. Bagi yang nak tau siapa pelakon DRAMA JANGAN IKUT AKU. berikut merupakan senarai pelakon drama jangan ikut aku .


Senarai Pelakon Drama Jangan Ikut Aku
Senarai Pelakon Drama Jangan Ikut Aku


SENARAI PELAKON DRAMA JANGAN IKUT AKU


Bilangan Episod : 12
Tarikh Mula Siaran : 3 Julai 2017
Waktu Siaran : Isnin Hingga Rabu ,10 malam
Saluran Siaran :TV 3
Senarai Pelakon :

→Dazrin Kamarudin
→Emma Maembong
→Reen Rahim
→Anas Ridzuan
→Mohd Benladin
→Ramona Zamzam
→A.Galak
→Supyan Kepoh
→Kazar Saisi
→Syanie Hisham
→Azzahra Ahmad

Senarai Pelakon Drama Jangan Ikut Aku
Senarai Pelakon Drama Jangan Ikut Aku


Drama komedi macam drama Jangan Ikut Aku ni kan selalunya ada yang minat dan memang santai dan tak stress untuk ditonton. jadi kalau korang nak kurangkan stress tu tengoklah cite ni tau.

Bagi yang meminati Emma Maembong, korang mesti kena tengok emma dalam drama ni. Dia akan bergandingan dengan senarai pelakon drama jangan ikut aku yang lain. memang havoc sangat drama ni. Selamat Menonton.

Entri sebelum - Kenapa Kucing Takut Timun ?




2 ulasan:

Kataubaid© .