Live Streaming JDT Vs T-Team FC 22 Julai 2017

Live Streaming JDT Vs T-Team FC 22 Julai 2017. Hari ini akan bersambung kembali perlawanan Liga super malaysia. sudah pasti perlawanan yang menjadi pilihan adalah perlawanan melibatkan pasukan JDT menentang T-Team Fc hari ini. Aku pilih live streaming ni sebabnya perlawanan malam ni ada live di tv 3 sebagai penyiar rasmi.

nanti taklah susah korang tengok live kan.


Live Streaming JDT Vs T-Team FC 22 Julai 2017


Live Streaming JDT Vs T-Team FC 22 Julai 2017
Live Streaming JDT Vs T-Team FC 22 Julai 2017
Pautan 1

**link live sudah diupdate

Cara tengok live.

1. Klik pautan di atas.
2. tunggu 5 saat .
3. tekan skip ads.
4. boleh mula menonton.
5. selesai


Hari ini kita dikejutkan dengan pergantungan jurulatih Pahang Dollah Saleh berikutan komentarnya terhadap pengurusan FAM yang di dakwa mengatur perlawanan. pergantungan tersebut bermula 21 julai 2017 dan masih boleh buat rayuan.

ramai yang mengatakan yang FAM bertindak demikian sebab nak jaga JDT dan sebagainya. Namun harus di ingat, keputusan di buat berdasarkan kesalahan yang pesalah lakukan. jadi berani cakap berani tanggung. mesti ramai yang tanya sebab apa dulu tak kena, sekarang baru kena ? jawapan mudah, kenapa tak salahkan pengurusan dulu ?

Apa-apa pun saingan liga super pasti lebih hangat malam ini. jangan lupa  share entri Live Streaming JDT Vs T-Team FC 22 Julai 2017 dekat facebook tau.

Sekian.

Like page ni sebagai tanda supprt korang. Terima Kasih .


Previous Post Next Post