Biodata Raysha Rizrose Pelakon Ryan Aralyn (2020)

Biodata Raysha Rizrose Pelakon Ryan Aralyn (2020). Raysha rizrose yang merupakan Pelakon baru. Dia berlakon untuk drama pinggan tak retak nasi tak dingin ini menjadi sebutan ramai.Dia membawa watak Mek Su. Sekarang ni, banyak dah drama yang dia menjadi pelakon utama.

Jom sambung baca biodata di bawah.

Biodata Raysha Rizrose       
Biodata Raysha Rizrose


BIODATA RAYSHA RIZROSE


1. Nama penuhnya adalah Farza Naquraisha binti Mohd Fariz dan lebih mesra dipanggil dengan nama Raysha Rizrose

2. Berasal dari Selangor dan dilahirkan pada tahun 1996. Sudah memasuki umur 23 tahun dah rupanya.

3. Instagram - IG Raysha Rizrose

Biodata Raysha Rizrose Pelakon Ryan Aralyn (2020)


Dia juga salah seorang adik beradik senrose tau. hehe Raysha  membawa watak meksu dalam drama misi laksa dan laksam. Drama terkini raysha untuk tahun 2019 adalah drama dia menantu pilihan.

Dia masih mendapat kepercayaan pengarah di Malaysia untuk membawa watak utama dalam karya ini.Tahniah Raysha.

Disebabkan drama dia menantu pilihan ini akan ditayangkan mulai 29 Januari 2019, aku nak ingatkan korang supaya jangan lepaskan peluang melihat dan menonton lakonan raysha ni tau.

Rugi kalau tak tengok.

BIODATA PELAKON RAYSHA RIZROSE

Untuk tahun 2020, Raysha kembali dengan drama ryan aralyn. Dalam cerita ini dia membawa watak Aralyn yang merupakan seorang gadis yang ditimpa kemalangan sehingga lumpuh.

Kemalangan tersebut menyebabkan Ryan ingin menjaga Aralyn walaupun Aralyn membencinya. Haa, nak tahu kesudahan ceria tersebut? 

Anda boleh baca di sini (klik). 


Penutup.


Semoga karier Raysha makin meningkat selepas ini. Bakat dalam dunia lakonan yang ada pada dia memang rugi kalau di persia-siakan.


Previous Post Next Post