Biodata Aprena Manrose A.k.a Syahera Manrose

Biodata Aprena Manrose A.k.a Syahera Manrose. Pelakon baru yang membintangi drama Pinggan tak retak nasi tak dingin ini bernama Aprena Manrose @ Syahera Manrose . Membawa watak sebagai suraya bekas isteri kepada idris khan dalam drama tu lah. itu pun kalau korang tengok. hehe jadi siapa aprena manrose ni ? Dia ni juga sepupu kepada adik beradik uqasha senrose. Nak lebih detail lagi , dia ni adik kepada octavia manrose. haa korang kenal lah kot. hehe


Biodata Aprena Manrose A.k.a Syahera Manrose
Biodata Aprena Manrose A.k.a Syahera Manrose


BIODATA APRENA MANROSE A.K.A SYAHERA MANROSE


Nama Penuh : Wan Syahera Putri Aprena
Nama Artis : Aprena Manrose / Syahera manrose
Asal ;
Tarikh Lahir :
Umur :

Instagramhttps://www.instagram.com/aprenamanrose/

A post shared by Wan Syahera Putri Aprena (@aprenamanrose) on



Sekarang dah kenal dah kan siapa aprena manrose ni kan. jom kongsikan entri ini untuk bacaan rakan-rakan lain.

1 comment:

Powered by Blogger.