Type something and hit enter

author photo
By On
Biodata Aprena Manrose Pelakon Drama Tiada Arah Jodoh Kita. Pelakon baru yang membintangi drama Pinggan tak retak nasi tak dingin ini bernama Aprena Manrose @ Syahera Manrose . Membawa watak sebagai suraya bekas isteri kepada idris khan dalam drama tu lah. itu pun kalau korang tengok. hehe jadi siapa aprena manrose ni ? dekat bawah ni ada biodata aprena ni.... Dia ni rupanya adik beradik uqasha senrose. Nak lebih detail lagi , dia ni adik kepada octavia manrose. haa korang kenal lah kot. hehe


Biodata Aprena Manrose A.k.a Syahera Manrose
Biodata Aprena Manrose A.k.a Syahera Manrose


Biodata Aprena Manrose Pelakon Drama Tiada Arah Jodoh Kita


✌ Nama Penuh : Wan Syahera Putri Aprena
✌ Nama Artis : Aprena Manrose / Syahera manrose
✌ Asal ;
✌ Tarikh Lahir :
✌ Umur :

Instagramhttps://www.instagram.com/aprenamanrose/

A post shared by Wan Syahera Putri Aprena (@aprenamanrose) on



Sekarang dah kenal dah kan siapa aprena manrose ni kan. jom kongsikan entri ini untuk bacaan rakan-rakan lain.

Jom komen dibawah

Comments
1 Comments

1 comments:

Click to comment