Waktu Buka Puasa Setiap Negeri di Malaysia 2017 / 1438H

Share:
Waktu Buka Puasa Setiap Negeri di Malaysia 2017 / 1438H . Dah nak masuk fasa 10 malam terakhir dah ramadhan kali ini, sekejap ja masa berlalu kan. moga allah ampunkan kita semua. aamiiiin. Hari ini aku nak langsaikan hutang aku yang mana aku nak kongsikan dengan korang mengenai waktu buka puasa setiap negeri di Malaysia 2017.

Setiap negeri tu termasuklah , Perlis , kedah, Pulau pinang, perak, selangor, johor, , melaka, negeri sembilan, pahang, terengganu, kelantan, labuan, sarawak dan sabah .

Waktu Buka Puasa Setiap Negeri di Malaysia 2017 / 1438H
Waktu Buka Puasa Setiap Negeri di Malaysia 2017 / 1438H


Sebelum ni aku dah kongsikan dah waktu berbuka puasa untuk beberapa negeri, memandangkan masih banyak lai, jadi aku kongsikan kesemuanya supaya memudahkan korang nak cari waktu berbuka puasa nanti.

Waktu Buka Puasa Setiap Negeri di Malaysia 2017 / 1438H [ klik ]

Caranya mudah sahaja, korang klik pautan di atas ni, dan dia akan direct kan ke laman jakim dan dah disediakan jadual waktu buka puasa seluruh malaysia di sana.

Korang hanya perlu pilih negeri mana yang korang nak. itu sahaja

mudah jer tu. hehehe

Semoga entri terakhir berkaitan waktu buka puasa di malaysia 2017 ini membantu korang untuk mencari takwim waktu buka puasa mengikut negeri masing-masing. jangan risau, sumbernya adalah sahih.

Selamat berpuasa dan terus buru lailatul qadar. Insyaallah

Sekian.

1 comment: