VIRAL VIDEO 3 LELAKI MINTA MAAF

Bila musim hari raya ni, kita mesti minta maaf.

dah sinonim di antara kita untuk meminta maaf ketika hari raya. kalau tak minta maaf, memang akan rasa tak lengkap raya kita ni kan.


lain pula kisah 3 jejaka ini, video viral mereka minta maaf telah menyebabkan kita terkejut dengan tindakan mereka.

suara depa pun not bad.

sebenarnya depa ni ada mesej nak sampaikan dekat kita semua.

korang tengok dekat pautan ini .

Hijau biru ungu merah semua kena tengok !

warna apa tu ?

orang yang dah tengok video tu mesti faham.

tengok jangan tak tengok!

sbb korang mungkin salah seorang dari mereka .

orang mintak maaf tu, korang nak maafkan ke tidak ?

tengok video tu elok-elok, baru korang buat keputusan ya.

Sekian.

No comments

Powered by Blogger.