VIRAL Tempat Sahur di Sekitar KL yang Korang kena cuba

Tempat Sahur di Sekitar KL
Tempat Sahur di Sekitar KL


Bulan puasa ni, selain dari cari bazar ramadhan untuk beli juadah berbuka, tempat bersaahur juga menjadi tumpuan . Sebabnya mungkin tak sempat memasak di rumah ataupun nak cuba pengalaman baru ketika puasa kan.

Tempat Sahur di Sekitar KL


Aku ada terbaca mengenai tempat bersahur di sekitar kuala lumpur. Jadi aku rasa elok juga aku kongsikan dengan korang. Untung-untung , korang boleh bersahur di sana kan.

Kalau korang yang tinggal dekat Kl , ada beberapa tempat yang dicadangkan untuk korang terjah untuk bersahur . Korang rujuk pautan ini .

dalam pautan tu ada 7 tempat, tempat yang pertama tu tak yah pi lah nah.

teruk sangat aih.

hehehe

Seterusnya, yang lain tu macam okay ja untuk cuba.

makanan di tempat sahur di sekitar kl tu pun sedap-sedap.

Baki ramadhan ada lagi 15 hari,

Gunakanlah dengan sebaiknya agar kita peroleh keampunan dari Allah.

itu ja target kita.

selamat bersahur di tempat sahur di sekitar Kl dan tempat-tempat lain.

Selamat berpuasa juga.

Sekian .

No comments

Powered by Blogger.