VIRAL PASAL YOUTUBER KOREA MAKAN BANYAK TAPI...

Share:
Mulanya aku sendiri tak kenal mereka ni tapi bila aku buka satu laman web baru aku tahu yang mereka ni wujud.


Youtuber korea makan
Youtuber korea makan


Nama depa adalah banzz dan ssin . siapa mereka berdua ni ? mereka ni adalah youtuber dari korea. Yes Mamat korea jelah.

Jadi apa yang viral nya ?

viral nya adalah mereka ni memang kaki makan , dalam video mereka pun ada tunjuk depa makan macam black noodel korea tu, berapa mangkuk ada atas meja.

tapi yang peliknya ada di sini. korang tengok dekat pautan ini .

makan banyak tapi...

fuhhh

seram ke

atau eksited nak tahu ?

Teringin juga nak jadi macam depa tu, makan banyak tapi...

Korang tengok dekat pautan yang kongsikan tu tau.

dengar kata depa ni ada iras G-Dragon . hahaha betul ka ?

tengok lah sendiri.

Sekian.

No comments