VIRAL MISTERI SEBUAH KAMPUNG DI RUNGKAI OLEH KANAK-KANAK INI

22 Jun 2017

Korang ada kampung ?

Mesti ada kan, dulu-dulu mesti ada kisah seram di kampung korang yang korang tak boleh lupakan.

Nampak pocong lah,


VIRAL MISTERI SEBUAH KAMPUNG DI RUNGKAI OLEH KANAK-KANAK INI
VIRAL MISTERI SEBUAH KAMPUNG DI RUNGKAI OLEH KANAK-KANAK INI , gambar sekadar hiasan


nampak mcm pocong tapi rupanya makcik-mkcik baru balik surau pkai telekung.

dan sebagainya.

ini ada satu kisah misteri sebuah kampung.

Nama kampung ni kampung batu 311

Korang nak tahu apa yang seram dalam kampung ni, korang tengok dekat pautan ini.

Aku tengok sampai sebak dan sedih.

korang pastikan ada tisu tau, hingus ketakutan boleh keluar nanti.

Memang seram habis.

tapi ada 3 orang budak atau kanak-kanak ni berjaya merungkai misteri kampung tu.

memang hero lah diorang ni.

korang mesti nak kenal siapa budak 3 orang tu kan.

korang tengok dekat pautan yang aku kongsikan tu.

serius tak rugi tengok.

sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .