VIRAL INI RUPANYA CARA NAK PIKAT MERTUA

Aku yakin ramai di antara pembaca blog aku ni sudah berkahwin dan masih mempunyai mertua. Betul tak ? tapi berapa ramai yang masih tak pandai ambil hati mertua walaupun dah lama jadi menantu diorang ?

Sebenarnya ramai ja menantu yang susah nak masuk dengan mertua, mungkin sebab mertua terlebih garang ataupun mungkin juga sebab bukan menantu pilihan dan terasa diri terasing dari keluarga mertua.
CARA NAK PIKAT MERTUA
CARA NAK PIKAT MERTUA

Korang nak tahu cara nak pikat mertua ?


Korang yang nak jadi anak soleh dan solehah kepada mertua korang, MESTI baca maklumat yang aku kongsikan dekat pautan ini .

Ingat, ayah dan ibu mertua akan menjadi seperti ibu dan bapa kita. taraf mereka sama seperti ibu dan bapa kita. kita kena berbakti seperti mana kita berbakti kepada ibu dan bapa kita.

Dalam pautan tu ada 6 cara nak tackle Mertua.

aku paling suka yang number 3 tu. Korang mesti buat kan.

Akhir sekali, Kalau korang nak lebih di sayangi oleh suami atau isteri, maka salah satunya adalah dengan tackle mak ayah mereka dahulu.

pada masa yang sama, harap pasangan kita pun menghargai ibu dan ayah kita juga.

Sekian.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.