Social Media

VIRAL INI CARA AJAK SHIRO DIDIK ANAK BERPUASA

Setiap dari ibu dan ayah pasti akan ajar anak-anak dia berpuasa. tak kiralah setengah hari atau penuh sehari. selalunya kita akan ajar anak-anak untuk puasa setengah hari dulu, bila dah okay baru puasa penuh.

Image result for ajak shiro


bukan apa nak elak dari dia tertekan sebab terpaksa tak makan dan minum.

budak-budak belum tahu erti kefardhuan, jadi ibu ayah kena ajar supaya mereka tak menyalahkan syariat.

Macam ajak shiro ni, dia ajar anak sulung dia berpuasa dengan pelbagai cara, bermula dari bangun sahur dan juga aktiviti lain.

Korang tengok di pautan ini.

Paling lawak bila anak kedua dia makan depan mereka. hahaha

sampai di buat satu perkara yang mengejutkan.

haha

korang kena tengok lah baru korang tahukan.

memang patut pun kita ikut cara ajak shiro ni.

didik anak untuk berpuasa dari kecik lagi.

selain puasa, solat juga kita kena ajar bermula dari kecik. sebab solat lebih penting dari puasa.

sekian.

No comments:

Powered by Blogger.