VIRAL ! IKLAN RAYA BETO KUSYAIRY PALING BEST RAYA NI

Kalau korang perasan, tahun ni banyak sungguh iklan raya yang best-best terutamanya yang di upload di media sosial. Antara iklan raya yang best adalah iklan raya TNB , MARA dan yang terbaru ni adalah iklan raya Beto kusyairy.


IKLAN RAYA BETO KUSYAIRY
IKLAN RAYA BETO KUSYAIRY


Iklan raya ni sesuai untuk orang yang berkahwin. aku tengok pun macam fuhh sedih juga lah. biasalah kan adat rumah tangga ada yang bergaduh sehingga nak berpisah dan sebagainya. Bila tengok video ni , aku dapat satu kesimpulan.

Kita berkahwin bukan untuk berpisah, kita berkahwin untuk sama-sama ke syurga.

Kalau korang tak tengok lagi , korang tengok dekat pautan ini.

Kadang-kadang instinct orang tua lebih hebat dari kita yang muda.

maksudnya ?

korang kena tengok video tu baru korang faham maksud aku.

aku cerita pun korang tak akan faham punyalah.

penuh dengan pengajaran dalam melayari bahtera keluarga.

korang rasa best tak iklan raya ni.

bagi aku , aku bagi 5 bintang !

korang nak tengok iklan raya apa lagi ?

nanti aku kongsikan.

sekian.

2 comments:

  1. Iklan raya myeg dah tengok ? Best jugak ...
    Kesimpulan nyer banyak lagu raya yang best best tahun nie ...

    ReplyDelete
  2. disebabkan IQ minat giler beto kusyairy ni, so...memang iklan raya ni jadi iklan feveret IQ...=)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.