VIRAL IKLAN RAYA AG HOT FM PALING WIN !

23 Jun 2017

Setiap tahun, iklan ni mesti ada .

Image result for ag hot fm

aku salah seorang peminat iklan ini.

ia menampilkan keluarga Ag hot fm sekarang dah cool fm hehe!


alaa, yang anak-anak dia beratur nak ambil duit raya tu.

tiba-tiba jadi besar.

haaaa.

alaa lupa ke ? mesti tengok dekat pautan ini .

haa baru ingat lah tu. hehe

sebenarnya iklan raya ag hot fm ini memberi banyak pengajaran kepada kita.

antaranya kena bijak menabung dan masa berlalu dengan begitu pantas.

hari ni kita tengok anak-anak kita masih kecik, tup-tup dua atau 3 tahun lagi dan besar dah.

kaan.

kita pula jadi tua. hehehe

korang tengok tau, memang best !

sekian.

2 ulasan:

Kataubaid© .