Type something and hit enter

author photo
By On
Setiap tahun, iklan ni mesti ada .

Image result for ag hot fm

aku salah seorang peminat iklan ini.

ia menampilkan keluarga Ag hot fm sekarang dah cool fm hehe!


alaa, yang anak-anak dia beratur nak ambil duit raya tu.

tiba-tiba jadi besar.

haaaa.

alaa lupa ke ? mesti tengok dekat pautan ini .

haa baru ingat lah tu. hehe

sebenarnya iklan raya ag hot fm ini memberi banyak pengajaran kepada kita.

antaranya kena bijak menabung dan masa berlalu dengan begitu pantas.

hari ni kita tengok anak-anak kita masih kecik, tup-tup dua atau 3 tahun lagi dan besar dah.

kaan.

kita pula jadi tua. hehehe

korang tengok tau, memang best !

sekian.

Jom komen dibawah

Comments
2 Comments

2 comments

avatar

haha mesti kelakar kan.. nak tengok la jap lagi

Click to comment