VIRAL ADA " BENDA " KELUAR DARI TV RUMAH

Pernah tak korang tengok tv , tiba-tiba apa yang dalam tv tu keluar dari tv dan duduk dalam rumah korang. Pernah ?
hantu tv rumah
tv rumah


Fuhh , benda ni betul berlaku dekat seorang ni,

tengah syok-syok layan tv , tiba-tiba ada " benda " keluar dari tv tu.

Nak kata ni macam Digital Tv yang baru di lancarkan lah tu.


Memang terkejut habis bila " benda " tu muncul.

Laki tu pun terpaksa ikut kehendak " benda " .

Kalau korang tengok, mesti korang pun terkejut.

Nah, korang tengok dekat pautan ini.

Tapi macam mana " benda " tu boleh keluar dari tv rumah kita ?

Mustahil laah , Pakai flat screen kot .

tak muat tau masuk tv.

Seraaammm.

korang dah tengok ker ?

baik korang tengok, kalau tidak, hidup korang mesti rasa macam serba salah sebab tak tengok.

Hilangkan kekeliruan korang tu segera,

sebelum " benda " tu masuk rumah korang lak nanti.

Sekian.

No comments

Powered by Blogger.