Senarai Pelakon Drama Semusim Rindu

Drama adaptasi novel Semusim rindu ini telah mula di siarkan sejak 30 Mei 2017 yang lalu. Drama Semusim rindu ini di bintangi oleh Intan Ladyana dan Ben Amir. Lama kita tak tengok Intan Ladyana berlakon kan. Berikut merupakan senarai pelakon drama semusim rindu.


Senarai Pelakon Drama Semusim Rindu
Senarai Pelakon Drama Semusim Rindu


Senarai Pelakon Drama Semusim Rindu



Bilangan Episod : 40 
Tarikh Tayangan : 30 Mei 2017
Waktu Tayangan : Isnin–Jumaat 6.00 ptg
Saluran Tayangan :  Astro Prima dan Maya hd
Senarai Pelakon

Ben Amir
Intan Ladyana
Aizat Hassan
Elly Arifin
Syaa Nasir
Dayang Areeda
Fatin Afeefa
Haliza Misbun 

Beli Ebook Novel Semusim Rindu


Dapatkan di sini - Ebook Novel Semusim Rindu

Aku rasa Drama Semusim Rindu ni yang ganti drama Papa Ricky kalau tak silap lah. kalau salah bagitau ya.

Di sebabkan lama tak tengok Intan berlakon, jadi drama ni kena tengok lah yer. hehe dulu zaman intan dengan sam memang power kan.

Apa pendapat korang mengenai senarai pelakon drama semusim rindu ni ? aku rasa drama ni mesti best untuk di tonton. korang yang dah tengok rasa macam mana ?

Sekian .


No comments

Powered by Blogger.