Resepi Rempeyek Kacang Mudah Dan Cepat

Share:
Resepi Rempeyek Kacang Mudah Dan Cepat. Selalunya kita makan rempeyek atau tempeyek kacang ni sambil tengok tv kan. nak musim perayaan sesuai untuk di jadikan kudapan makan sambil bersembang dan sebagainya. jom kita buat rempeyek kacang yang sangat mudah ni.


Resepi Rempeyek Kacang Mudah Dan Cepat
Resepi Rempeyek Kacang 
**gambar background sumber Salami Siman

RESEPI REMPEYEK KACANG.

Bahan- bahan :

1. Kulit Popia
2. Kacang dan ikan bilis .
3. Tempung dan air.

Cara-cara .

1. Potong kecil-kecil kulit popia.
2. Letakkan kacang dan ikan bilis di tengah-tengah.
3. sapukan dengan tempung air .
4. goreng.
5. dah boleh makan.


Resepi Rempeyek Kacang Mudah Dan Cepat
Resepi Rempeyek Kacang Mudah Dan Cepat

Gambar sumber facebook .

**gambar rempeyek korang TAK SAMA dengan dalam gambar tau. sebab dia akan jadi kecik ja.

Sangat mudah RESEPI REMPEYEK KACANG ni. korang cubalah boleh jimat sikit perbelanjaan di hari perayaan atau pun masa bila-bila yang korang mahu kan.

Jom kongsikan resepi rempeyek kacang ni dengan kawan-kawan korang. nanti boleh cuba sama-sama. memang sangat mudah. selamat mencuba.

Sekian.

3 comments:

  1. ohh saya kalau buat tak guna kulit popia pun.. http://ceritaaisyaismail.blogspot.my/

    ReplyDelete