Lirik Lagu Disana Cinta Disini Rindu - Wany Hasrita dan Tajul

Share:
Sejak kali pertama dengar lagu ni, aku sudah jatuh hati. hahaha serius lagu Disana Cinta Disini Rindu ni sedap untuk di dengar dan lirik lagu dia pun best. Tambah-tambah kita yang minat Tajuk dan Wany Hasrita ni kan . hehe Bagi yang nak tahu lirik lagu disana cinta disini rindu, berikut merupakan lirik lagunya.



Lirik Lagu Disana Cinta Disini Rindu - Wany Hasrita dan Tajul
Lirik Lagu Disana Cinta Disini Rindu - Wany Hasrita dan Tajul



LIRIK LAGU DISANA CINTA DISINI RINDU - Wany Hasrita dan Tajul




Sejak ku dengar merdu suaramu
Tidak ku sangka jiwa terganggu
Apa kurangnya suara manjamu
Menyentuh hati membawa mimpi

Kamu wanita manis sekali
Lirik matamu membawa cinta
Kamu lelaki pandai menggoda
Hingga hatiku mulalah rindu

Riang hatiku
Hilangnya resah

Disini cinta
disana cinta

Benarkah...

Disana rindu
disini rindu
Sejiwa

Disini sayang
Disana sayang
Sekata..

Orang disana
Orang disini


Sama Menanggung rasa

Cinta
Tak dapat diduga
Cinta hanya dapat dirasa

Senada dalam cinta

Disini cinta
disana cinta
Benarkah..

Disana rindu
disini rindu
Sejiwa

Disini sayang
disana sayang
Sekata..

Orang disana
orang disini
Sama menanggung rasa

Cinta
Tak dapat diduga
Cinta
Hanya dapat dirasa
Senada dalam cinta
Smulekan cinta

Irama indah
Semoga hilang kesunyian
Semoga hilang kesunyian


OFFICIAL MUSIC VIDEO DISANA CINTA DISINI RINDU 






Amacam ? best tak ?

hehe sambil tulis entri lirik lagu ni, aku layan 3 kali lagu ni. hahaha sambil " menyumbangkan" lagu yang indah ni. hehe

Korang yang suka lirik lagu disana cinta disini rindu ni , sharelah dekat rakan-rakan korang yang minat lagu ni juga ya.

Sekian .


No comments