Koleksi Gambar Toyota C-HR di Malaysia

Akhirnya Toyota C-HR muncul secara rasmi di Malaysia. Tapi kan, korang jangan terlalu berharap sangat, sebabnya Toyota C-HR ni belum pasti di jual di Malaysia. Ia sekadar muncul dalam pameran tempatan sahaja buat masa ini.


Koleksi Gambar Toyota C-HR di Malaysia
Koleksi Gambar Toyota C-HR di Malaysia

Bagi yang tertanya-tanya macam mana bentuk toyota ni. Jom tengok di bawah .

Gambar Toyota C-HR di Malaysia .


Koleksi Gambar Toyota C-HR di Malaysia
Koleksi Gambar Toyota C-HR di Malaysia
Koleksi Gambar Toyota C-HR di Malaysia
Koleksi Gambar Toyota C-HR di Malaysia

lawa gila lampu depan dia kan. hehehe
Koleksi Gambar Toyota C-HR di Malaysia
Koleksi Gambar Toyota C-HR di Malaysia

**gambar sumber paultan.org

Sekali tengok memang cantik gambar toyota C-HR ni kan , macam Honda C-RV pun ada kan. Aku rasa ,orang dah mula suka kereta macam ni nampak tegap dan spoty kan.

Dengar rumours yang proton pun akan keluarkan kereta yang seakan-akan macam ni tapi jenama proton lah. pasti cantik kan. aku dah tengok prototype dia. lawa weh .

Promosi !

RM 5000 Cash redemption For New Perodua [ klik ]

tawaran hebat atas ni tau ! cepat-cepat baca !

kesimpulan .

Aku kongsikan koleksi gambar Toyota C-hr di malaysia ni dengan korang sebabnya aku suka design kereta macam ni . nampak smart weh . hehe rasa macam nak beli satu ja nanti. korang pulak rasa macam mana ?

Sekian .

No comments

Powered by Blogger.