Biodata Puteri Balqis Pelakon Drama Andainya Takdir

Share:
Aqish atau Puteri Balqis merupakan seorang pelakon kanak-kanak yang sangat berbakat, Puteri balqis juga terkenal dengan kehebatannya menjayakan watak-watak yang menyentuh perasaan. Sebelum ni aku terkesan dengan drama akulah balqis dan terbaru ni ramai yang terkesan dengan drama andainya takdir. Berikut merupakan biodata puteri balqis



Biodata Puteri Balqis
Biodata Puteri Balqis



Biodata Puteri Balqis


Nama penuh: Puteri Balqish Azizi
Nama komersial: Aqish
Umur: 10 tahun (2017)
Tarikh lahir: April 12, 2007

Instagram : https://www.instagram.com/rockingbalqis/?hl=en


Biodata Puteri Balqis
Biodata Puteri Balqis


Puteri Balqis sememang hebat dalam dunia lakonan. setakat ni tak ramai pelakon kanak-kanak yang berjaya memberi kesan kepada penonton.

Ada tu memang ada tapi tak ramai. dan yang paling top mesti lah puteri balqis. hehe

Jadi, ada tak peminat puteri balqis yang baca biodata puteri balqis ni ? kalau ada, korang share lah yer entri ni sebagai sokongan korang kepada aqish. abam pun minat juga dekat lakonan dia hehehe nangis weh.

Sekian .

No comments