7 Cara Kempiskan Perut Buncit Sebelum Hari Raya

11 Jun 2017

Tak lama lagi dah nak raya, jadi ramailah yang dah mula untuk berjinak-jinak nak kuruskan badan . Yang perut buncit tu, dah tahu dah mesti kena kempiskan perut perut buncit kan . kalau tidak, hari raya nanti mesti tak elok kalau pakai baju ketat. Selalunya perut boroi ni orang lelaki jer kan.


Cara Kempiskan Perut Buncit
Cara Kempiskan Perut Buncit


Orang perempuan ada tapi tak ramai. Koooottt.. hahaha *play safe.

Cara Kempiskan Perut Buncit


1. Banyakan minum air kosong.

2. Kurangkan Duduk.

3. Banyakkan berjalan.

4. Buat sit up setiap hari sebelum raya.

Korang cubalah dulu 4 cara kempiskan perut buncit ni. Aku dah cuba sendiri dan terbukti berjaya dan aku kongsikan dengan korang lepas aku dapatkan hasilnya. Mesti cuba kalau korang nak kempiskan perut buncit korang tu . hehe

Ada beberapa tips lain yang di kongsikan di media sosial antaranya adalah :

1. Minum Air lemon.

2. Detox.

3. Makan makanan masam .

Kesemua ini mampu kita lakukan tetapi pasti kan ia sesuai dengan badan korang tau. contoh, kalau bulan puasa ni kan kita dah hilang tenaga banyakkan, tak kan kita nak detox kan badan lagi. aku takut korang tak boleh puasa pula keesokkan hari dia lak.
Cara Kempiskan Perut Buncit
Cara Kempiskan Perut Buncit


Jadi pilihlah cara kempiskan perut buncit yang terbaik untuk diri sendiri. Aku ada satu cadangan untuk korang yang nak kempiskan perut buncit dengan mudah. Ia adalah satu panduan yang betul-betul berguna. Panduan kuruskan badan ini di tulis oleh fitness instructor yang bertauliah .

Aku yakin korang boleh kurus dan kempiskan perut korang kalau korang pakai panduan ni. sebabnya, selain di tulis oleh orang yang berkelayakan, ramai sudah yang berjaya hasil trainning dengan penulis panduan ini.

Bagi yang berminat dapatkan di sini - Panduan kuruskan badan dan kempiskan perut buncit.

Kalau korang betul-betul nak kelihatan kacak dan menarik ketika hari raya atau hari lain, korang mesti dapatkan panduan. kalau tidak, awek-awek yang datang beraya dekat rumah korang tak pandang langsung dekat korang. fuhh melepas setahun lagi nak tunggu pulak.

Bagi yang ada suami dan isteri yang agak gempal dan NAK kurus, tolong dapatkan panduan ini, sebabnya ia memang membantu mereka untuk kurus. selain itu, korang boleh tingkatkan keyakinan diorang di depan orang ramai nanti.

nampak tak, bukan mudah nak kurus. ia kena ada pengorbanan. kalau tidak memang tak jadi.

Kesimpulan.

Aku pun nak kempiskan perut buncit ni jugak. hehe sebab tu aku suka kongsikan dengan korang. sekurang-kurangnya kita boleh usaha sama-samakan. aku harap sangat cara kempiskan perut buncit yang aku kongsikan ini bermanfaat untuk korang semua.

jomlah share ! dan sila dapatkan panduan yang aku kongsikan itu segera tau.

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .