VIRAL ! PATUTLAH IBU-IBU SELALU TIDUR LAMBAT, DIA FIKIR BENDA NI RUPANYA

perkara yang difikirkan oleh ibu. Kita sedia maklum yang kaum ibu ni memang banyak kerja, dari pagi sehingga pagi esok dan seterusnya masih tidak habis kerja mereka.Inilah antara perkara yang menyebabkan sestengah ibu menjadi stress bila terlalu banyak tekanan yang di lalui seharian.

gambar ibu
gambar ibu sumber google


Macam kita taulah kan, orang perempuan selalu memikirkan sesuatu yang lebih dari jangkaan otak dan fikiran. jadi mereka akan sediakan beberapa banyak payung sebelum hujan turun. dan proses persediaan ini menyebabkan mereka akan jadi stress dan akhirnya mereka akan mengamuk.

Ibu- ibu jangan stress banyak-banyak tau, cuba rileks dan enjoy your life. Aku cakap ni bukanlah semua ibu-ibu stress tapi mungkin segelintir dari mereka sahaja.

Korang nak tahu tak , baru-baru ni viral mengenai apa yang ibu-ibu selalu buat sebelum mereka tidur. serius , rupanya mereka fikirkan sesuatu. Sebab tu hari mereka sentiasa sibuk sebab macam-macam mereka fikir. sampai nak tidur pun dok fikir lagi.

korang nak tahu tak apa yang si ibu fikir sebelum tidur ?

Mesti tengok dekat pautan ini .

Terkejutkan! serius tak sangka si ibu sentiasa berfikir macam tu.

terkejut aku bila baca satu satu. korang kena baca juga kalau tidak korang tak tahu.

Hargailah mereka.

Akhir sekali. kerja seorang ibu memang tak akan habis sampai bila-bila. apabila anak-anak dah dewasa nanti, barulah mereka akan senang dan bahagia. Kita sebagai anak perlulah selalu menolong mereka selagi mampu untuk menguatkan mereka.

Sekian.

No comments

Powered by Blogger.