VIRAL Ini Rupanya apa yang anak-anak hadapi di sekolah .

Share:
Perkara yang anak hadapi di sekolah. Setiap hari kita hantar anak-anak ke sekolah, pernah tak terlintas mengenai apalah yang di lalui anak kita di sekolah ? atau kita hanya rasa apa yang di lalui oleh anak kita di sekolah adalah sama dengan apa yang kita lalui di sekolah. Betul ka macam tu ?


perkara yang di hadapi anak-anak di sekolah
perkara yang di hadapi anak-anak di sekolah


Sebenarnya, mungkin ada perkara yang sama di lalui oleh si anak sewaktu di sekolah tetapi ada juga tak sama. sebabnya mungkin kerana zaman kita berbeza. benda sama yang berlaku tu pun aku yakin ia melibatkan psychology atau perasaan .

Rupanya-rupanya anak-anak kita lalui benda ni di sekolah yang menyebabkan mereka letih dan lesu bila pulang ke rumah. Kesusahan mereka di sekolah menyebabkan mereka sering terganggu dalam kehidupan mereka sendiri.

sebagai ibu dan ayah , korang kena tengok apa kesusahan mereka di sekolah tu. risau nanti depa stress ja. korang rujuk pautan ini .

Sekali sekala tu , kita tanyalah anak-anak kita  , susah tak study atau mereka perlukan bantuan korang atau tidak kan. ayah kena main peranan juga tanya ana-anak, ni ibu ja tanya , dia pun takut dengan ibu. kan dah susah.

Semoga kita takenote mengenai apa-apa perkara yang anak-anak kita hadapi di sekolah ya. Jangan menyesal di kemudian hari tau.

Sekian .

No comments