TUKAR KAD SIM ANDA WAHAI PENGGUNA MAXIS DAN HOTLINK !

4 Mei 2017

TUKAR KAD SIM ANDA WAHAI PENGGUNA MAXIS DAN HOTLINK ! | Pengumuman kepada pengguna Hotlink dan Maxis , anda di minta untuk menukar kad sim anda dari sim 3G kepada Sim 4G . Anda juga berpeluang untuk memenangi hadiah sebanyak RM 1 Juta dengan hanya menukar kad Sim 3G kepada Sim 4G .
tukar simkad hotlink dan maxis
Gambar maxis dari zecce.com

CARA TUKAR KAD SIM ANDA WAHAI PENGGUNA MAXIS DAN HOTLINK !


1. Pergi ke cawangan Maxis berdekatan anda .
2. Bagi tahu salesboy dekat situ kata nak tukar simkad 3g ke 4g .
3. Nanti dia akan tolong korang.
4. Berurusan di kauter dan siap !

Mana tau rezeki korang menang satu juta ringgit kan. Korang tak percaya ? Tengok apa yang awek ni bagitau dekat sini. rujuk pautan ini .

Mungkin Maxis dan hotlink nak upgrade sistem kot, sebab tu depa sanggup bua offer satu juta ringgit hanya dengan menukar simkad maxis atau hotlink je kan. Pi lah cuba, mana tau menang satu juta. boleh bagi dekat aku sikit. hehe

Kempen bermula dari 25 April 2017 sehingga 21 May 2017 ! Tukar Simkad dalam tempoh ini membolehkan anda menang Rm 1 juta !

Harap entri ini TUKAR KAD SIM ANDA WAHAI PENGGUNA MAXIS DAN HOTLINK ! membantu kalian untuk menukar sim kad dari simkad 3g kepada 4g untuk pengguna maxis. Jom share dekat ahli keluarga korang mengenai maklumat ni. suruh depa juga tukar. lagi ramai lagi senang nak menang. hehe

Sekian .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .