TAKWIM WAKTU SOLAT NEGERI PULAU PINANG SEPANJANG BULAN RAMADHAN 2017 !

Memasuki bulan ramadhan , mesti ramai yang tercari-cari mengenai takwim solat sepanjang bulan ramadhan kan. Ia untuk memudahkan kita untuk solat dan berbuka puasa dengan lebih selesa. Susah juga kalau tak da Takwim solat ni, nanti nak buka puasa pun asyik was-was ja. hehe jangan terbuka puasa waktu azan asar sudah lah . hehe

Jom aku kongsikan mengenai takwim solat untuk Negeri Pulau Pinang .

TAKWIM WAKTU SOLAT NEGERI PULAU PINANG SEPANJANG BULAN RAMADHAN 2017 ! 


Takwim solat Negeri Pulau Pinang 2017 Bulan puasa
Takwim solat pulau pinang sepanjang bulan ramadhan 2017 .


Bagi yang nak copy , boleh save as picture atas ni dan simpan dalam handphone atau laptop korang. Klau tak mau save, korang bookmark je blog ni. nanti bila nak tengok waktu solat just datang ke blog ni.

Waktu solat negeri pulau pinang 2017 ini di keluarkan oleh Zakat Pulau Pinang. Sumber yang Dipercayai oleh seluruh rakyat negeri ini . Minta orang sharekan entri ni sebab esok lusa dah nak puasa kan . jadi kita mudahkan urusan orang lain untuk mengetahui waktu solat sepanjang bulan puasa.

Kesimpulannya .

TAKWIM WAKTU SOLAT NEGERI PULAU PINANG SEPANJANG BULAN RAMADHAN 2017 ini satu inisiatif kepada kita untuk mengetahui waktu solat dan memudahkan kita melakukan amalan sepanjang bulan ramadhan nanti.

Selamat berpuasa.

Sekian .

Previous Post Next Post