PERUBAHAN BARU PERODUA BEZZA 2017 ! MESTI TENGOK !

25 Mei 2017

Perodua merupakan salah satu syarikat tempatan yang mampu bersaing dengan jenama asing dalam bidang automotif terutamanya dalam negara kita. Tahun lepas, perodua telah melancarkan kereta sedan pertama mereka iaitu Perodua Bezza. Jualan perodua bezza ini juga aga mengejutkan apabila ramai yang berminat untuk mendapatkan kereta sedan pertama perodua.


Gambar perodua bezza baru
Perubahan Baru Perodua Bezza 2017
**gambar sumber facebook.

Buktinya ?

tengoklah di jalan raya, bertapa banyaknya kereta perodua bezza . Setiap hari kita tengok mesti rasa macam nak beli satu sebabnya perodua bezza ini agak murah dari segi harganya berbanding dengan kereta sedan lain di luar sana.

PERUBAHAN BARU PERODUA BEZZA 2017 !


Terbaru, perodua ada melakukan beberapa penambah baikan untuk model perodua bezza ini selari dengan peredaran dan permintaan pengguna itu sendiri. Sekali tengok memang mengejutkan kita sebabnya penambahbaikan ini memang sesuai di lakukan terhadap model bezza ini. Rujuk Pautan ini .

Perodua Bezza Mahal !


Bagi aku ia tidaklah mahal mana jika nak di bandingkan dengan kenderaan sedan dari syarikat pengeluar kenderaan lain ( Harga Perodua Bezza ) . Selain itu, kita berpeluang untuk menyokong produk tempatan yang juga bersaing selain dari proton di tanah air kita.

Perodua juga sering bekerja sama dengan syarikat luar bagi mempromosikan model-model produa sebelum ini. sama ada menukar nama kepada nama baru di negara yang di hantar ataupun menggunakan nama yang sama. ini bertujuan untuk memudahkan promosi kenderaan tersebut .

Penutup .

Terkejut tak tengok perubahan baru perodua bezza 2017 ? haa baru tau. memang sesuai sangat lah peroduan upgrade model bezza ini . Sebabnya yang selalu menggunakan perodua bezza ni adalah anak muda, jadi sesuatu yang lebih moden di perlukan dalam sentuhan design dan fasiliti sebuat kenderaan amatlah penting untuk di nilai dan di praktikkan.

Amacam ? ada tak pengguna bezza dekat sini ? kalau ada jom komen mengenai pengalaman menggunakan perodua bezza ni. mesti best kan.

Sekian .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .