NOVEL HERO SEORANG CINDERELLA ! NOVEL YANG DIJADIKAN DRAMA !

Bakal ditayangkan pada 22 Mei 2017, Drama adaptasi Novel Hero Seorang Cinderella ini akan bersiaran bagi menggantikan drama sebelumnya. Ramai yang mencari novel ini kerana minat mereka terhadap Bintang Popular Berita harian iaitu Fattah Amin yang menjadi tunjang utama dalam drama Hero Seorang Cinderella .


Novel hero seorang cinderella
Gambar Promo Novel Hero Seorang Cinderella sumber facebook

SINOPSIS NOVEL HERO SEORANG CINDERELLA !


Novel ini mengisahkan mengenai Tengku Ian Uzzam dan Nura Medina. Personaliti kedua-dua mereka amatlah berbeza. Ian seorang yang romantik manakala Medina seorang yang garang. Ian tinggal di LA dan berkawan rapat dengan Izzam .

Nak di jadikan cerita , kawan baik ian si izzam ni merupakan abang kandung kepada Medina yang telah lama terpisah. Jadi ian balik ke tanah air untuk memberitahu keluarga Medina mengenai perkara tersebut.

Lama kelamaan Ian mula jatuh hati dengan Medina. Medina pula telah di halau oleh keluarganya selepas satu kejadian . Ian terus mengajak medina kawin . apa yang akan terjadi kepada Ian dan Medina ? mampukah api dan tanah bergabung dan bersatu .

Korang kena baca Novel Hero Seorang Cinderella lah jawapannya. dalam novel tu  ada jawapannya. ataupun korang boleh tunggu siaran drama Hero Seorang Cinderella di Astro Ria.

BELI NOVEL HERO SEORANG CINDERELLA !


Bagi yang berminat untuk dapatkan dan nak beli Novel Hero Seorang Cinderella , korang boleh beli secara online melalui pautan yang aku sediakan di bawah ini .

Dapatkan di sini - Novel Hero Seorang Cinderella .

Kalau anda peminat fattah amin ataupun Lofatah ! korang kena beli satu sebagai kenangan. Satu hari nanti, boleh lah korang tayang dekat anak-anak korang pulak kan. mesti anak-anak korang terpegun dengan korang . Bukan senang nak beli barang rare ni kan ! siapa cepat dia dapat.

Penutup 

Aku rasa NOVEL HERO SEORANG CINDERELLA dan juga Drama Hero Seorang Cinderella ini akan viral dan trending. Mesti akan ada hashtag baru bagi menggantikan Hashtag loffatah yang dah tak jadi tu kan . hehehe

Apa-apa pun selamat membaca dan menonton Drama Hero Seorang cinderella .

Sekian .

Previous Post Next Post