LIVE STREAMING KEDAH VS PAHANG - FINAL PIALA FA 2017 !

Final Piala Fa 2017 akan berlangsung pada hari ini di antara pasukan kedah dan pahang. Pasti ramai yang akan menonton perlawanan ini. Bagi yang berkesempatan boleh tengok siaran langsung melalui Tv 3 . kalau yang tak boleh tengok tv boleh layan live streaming kedah vs pahang melalui pautan di bawah .


live streaming kedah vs pahang , Final Piala Fa 2017 !
Gambar sumber FMLLP , Live streaming Kedah v pahang final piala fa 2017


KEDAH VS PAHANG !

Jarang sekali pertembungan melibatkan dua pasukan dari utara dan pahang di pentas Final. Selalunya kita akan tengok pentas final akan di monopoli oleh team negeri yang bersebelahan. Sebagai contoh sebelum ini Jdt dengan Pahang , kelantan dan terengganu dan lain-lain .

Tapi ada juga macam tahun 2016 , Jdt menentang Pkns dari selangor di Final Piala Fa.

Apa pun pasukan yang bertanding yang layak ke final hanyalah dua pasukan. dan tahun 2017 , Kedah akan bertemu Pahang di final.

LIVE STREAMING KEDAH VS PAHANG - FINAL PIALA FA 2017 !


Pautan 1

** akan di update sebelum perlawanan malam ini .

Silakan Share live streaming kedah vs pahang -Final Piala Fa 2017 di mana sahaja yang anda mahukan .

Perjalanan Kedah dan Pahang dalam Piala Fa 2017 !


Final Piala Fa 2017
Final Piala Fa 2017 , gambar sumber FMLLP

Kedah yang menentang PKNP FC pada suku akhir tempoh hari berjaya mencapai kemenangan dengan jaringan agregate 6-2 . Kemudian mereka bertemu terengganu pula di pentas separuh akhir sebelum menang dengan agregate 4-0 .

Pahang pula mula dengan langkah kanan apabila menewaskan pasukan Jdt di suku akhir dan kemudian bertemu dengan Negeri Sembilan dan menang dengan agregate 3-1 .

Aksi kedua-dua pasukan juga menjadi tumpuan musim ini apabila mereka memperkuatkan barisan pasukan masing-masing dengan kehadiran jurulatih berkaliber seperti bekas jurulatih kedah Tan cheng Hoe dan juga Dollah Salleh .

Sudah Pasti aksi Final Piala Fa 2017 , Kedah vs Pahang akan menjadi tumpuan kesemua rakyat malaysia.

Aku sokong team mana ?

Aku sokong kedah malam ni ! hehe hangpa sokong team mana ?

Kesimpulannya .

Selamat berjaya kepada Kedah dan Pahang di pentas final . Amalkan corat semangat kesukanan sewaktu perlawanan dan begitu juga kepada penyokong yang hadir di stadium. Bagi yang tak dapat hadir ke stadium boleh layan LIVE STREAMING KEDAH VS PAHANG - FINAL PIALA FA 2017 menerusi link di atas.

Semoga berjaya !

Sekian .

Previous Post Next Post