Cantiknya Sony Xperia Baru 2017 ni Rasa Macam Nak Beli Satu

Sony Experia XA1 Ultra
Sony Xperia Xa1 Ultra

Sony Xperia Baru 2017. Korang mesti kenal dengan Sony xperia . Dulu kan aku nak beli sony xperia ni kiranya macam idaman lah tapi tak jadi beli juga akhirnya sebabnya aku pilih Xiaomi Redmi 4a dari pada xperia. hehehe. bukan apa, lebih murah dan sesuai dengan aku . Berbalik kepada sony xperia baru 2017 , korang tahu yang sony telah melancarkan peranti experia baru ini baru-baru ni.

Di keluarkan dengan Screen 6 Inchi lebih besar dari koleksi sebelumnya memberi kelebihan kepada Sony Xperia baru ini untuk bersaing dengan jenama-jenama lain. Korang nak tahu apa nama bagi telefon sony ni ?

Namanya adalah Sony Xperia XA1 Ultra !


Gambar dia macam dalam gambar di atas .

Harga Sony Experia XA1 Ultra .


Harga bagi Sony Experia Xa1 Ultra adalah dalam lingkungan RM 1,100 ke RM 2k . Ini harga yang aku survey di lazada . jadi bagi yang berminat nak beli .

Boleh beli direct melalui pautan ini - Sony Xperia XA1 Ultra dengan Lazada .

Untuk Warna pula, ada 4 warna yang lawa ! lebih lawa dari warna Iphone weh , serius. korang tengok dekat pautan ini - Warna Xperia XA1 lebih cantik dari Iphone .

Handphone Xperia ni memang cantik, cumanya satu ja buat spoil adalah design dia. PETAK !

Hahaha

Serius weh, kalau phone lain ada jugalah lengkung-lengkung dekat bucu dia ni. perghh tajam gila. haha boleh koyak seluar gamak nya. hehe

apa-apa pun peranti Sony Xperia Xa1 Ultra ini antara yang terbaik yang boleh di miliki oleh kita semua. Warna dia cantik cuma bucu dia tu ja. haha Jadi dah ada plan nak beli Sony Xperia Baru 2017 ni ? kalau ada korang beli ja dengan lazada. So far perkhidmatan mereka amat terbaik.

Sekian .


Previous Post Next Post